16/06/2018

De 10e editie van Muziek aan de plas, georganiseerd door Rotary Reeuwijk en Lions Gouda-Reeuwijk, werd dit jaar een swingend evenement. Het weer was geweldig en de sfeer zat er goed in met zo'n 600 bezoekers!

Velen waren al vroegtijdig aanwezig om een mooi plekje te bemachtigen, grotendeels in bootjes en deels vanaf het terras van de Roei en Zeil vereniging Gouda. De aanwezigen genoten van het enthousiaste optreden van mr Jaxx en het wervelende optreden van de fameuze Hermes House Band. Bijzonder was dat oud-bandlid en Reeuwijker Pieter Schulting werd verleid om nog enkele nummers met de huidige bezetting mee te spelen. Nadat om circa 22.30 uur het buiten optreden werd beëindigd, ging de afterparty met dj Rens nog tot middernacht gezellig door in de sociëteit.

Voedselbank

In de pauze werd aan Andries Joling, penningmeester van de Voedsel­bank Gouda e.o., een cheque van liefst 12.345 euro aangeboden voor de aanschaf van een koelauto.