Lionsclub Gouda en Lionsclub Gouda-Reeuwijk zijn dinsdag 21 maart 2017 wederom gastheer geweest voor de kinderen van het speciaal onderwijs in Gouda voor het jaarlijks terugkerende poffertjesfestijn in de prachtige klassieke poffertjeskraam aan de Karnemelksloot.

Begeleid door orgeldraaier Arie Vergeer die met zijn kleine orgel de oud Hollandse muzikale klanken over het terras liet klinken beleefden de ruim 200 kinderen met hun begeleiders aan dit uitstapje met de overheerlijke poffertjes en het glaasje ranja veel plezier.

De poffertjes werden professioneel op de plaat gebakken, de Lions verzorgden het opmaken van de borden met boter, poedersuiker en een vlaggetje. En ook de bediening werd hun toevertrouwd.